Contact en support

Hieronder vind je de antwoorden op de meestgestelde vragen in ons veelgestelde vragen gedeelte. Vul ons contactformulier in als je nog verdere ondersteuning nodig hebt.

Veelgestelde vragen

Let op: bij het aanmelden sturen we je meteen een e-mail met je gebruikersnaam en wachtwoord (controleer je map met ongewenste e-mail als je deze niet hebt ontvangen). Dit is een uniek wachtwoord dat om veiligheidsredenen niet kan worden gewijzigd en verschilt van het wachtwoord dat je aangemaakt hebt bij het registreren van je account (het wachtwoord dat je aanmaakt bij het afrekenen beheert je login op onze website en verschilt van die van de VPN). Zorg ervoor dat je je unieke wachtwoord correct typt. Neem bij problemen contact op met de klantenservice.

Wij sturen de mail onmiddellijk na aanmelding, als je deze niet hebt ontvangen vragen we je om je map met ongewenste e-mail te controleren. Je kunt ook inloggen via Mijn account met het wachtwoord dat je tijdens het aanmelden hebt gemaakt. Je VPN-wachtwoord kun je terugvinden in je dashboard.

Neem voor verdere problemen contact met ons op.

Voor Één en VRT raden we aan de tijd op je apparaat te wijzigen in de Belgische tijd, opnieuw op te starten en het opnieuw te proberen. Dit zou je probleem moeten oplossen.

Nadat je verbinding hebt gemaakt met onze app, lijkt het alsof je apparaat zich nu in België bevindt. Je kunt nu de app afsluiten en je favoriete kanalen bekijken zoals Één, VRT, VTM, etc. Hiervoor kun je de app downloaden van je favoriete kanaal of hun website bezoeken om te beginnen met kijken.

Onze installatiehandleidingen zijn hier te vinden. Ze dekken het gebruik voor Windows, Mac, Android, SmartTV’s (via Firestick) en iOS-apparaten.

Met onze servers, die in België zijn gevestigd, kun je een Belgische IP-adres aannemen en daarom Belgische content bekijken, zoals Één. Hoewel er ook andere VPN-providers bestaan, hebben veel van hun servers geen toegang tot de content van bijvoorbeeld Één. Onze unieke propositie is echter dat we onze servers voortdurend bewaken om ervoor te zorgen dat ze je 100% toegang geven tot belangrijke Belgische kanalen. Bovendien beschik je ook over de beste coderingstechnologie en razendsnelle servers. Dit betekent dat je profiteert van alle andere voordelen die een VPN biedt.

De meeste smart-tv’s gebruiken een aangepaste versie van Android, die onze applicatie niet ondersteunt. We raden aan om onze applicatie op een ander apparaat zoals een laptop te installeren en aan te sluiten op de tv (met behulp van een HDMI-kabel).

Alle installatie-instructies en bestanden zijn hier te vinden: https://belgiumvpn.be/installatie/

Absoluut voor de volle 100%. Er is geen wet die verbiedt dat je je IP-adres niet mag wijzigen naar een ander IP-adres tijdens het surfen op internet.

Zeer veilig, we gebruiken 256-bit coderingstechnologie die ervoor zorgt dat je verbinding volledig veilig is.

Elk van onze prijsplannen bevat 1 – 3 gratis dagen als proefgebruik. Als je de service niet wilt blijven gebruiken, log je simpelweg in op de pagina ‘Mijn account’ om je gratis proefperiode te annuleren. Zo niet dan begint volgens de voorwaarden automatisch het betaalde lidmaatschap.

We garanderen dat je belangrijke Belgische services ontvangt, waaronder Één, VRT en VTM.

Helaas is Netflix de enige service waartoe we geen toegang kunnen bieden. Let op: dit geldt voor alle VPN-providers.

Het annuleren van je abonnement kun je eenvoudig regelen door je aan te melden op de pagina Mijn account.

Contacteer ons

Als je problemen ondervindt die niet in onze veelgestelde vragen of installatiehandleidingen staan, dan kun je ons bereiken door het onderstaande formulier in te vullen